< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

April 23, 2010

ANUGERAH TERINDAH

Bagi aku anugerah yang terindah apabila aku dapat melihat dunia ciptaan Yang Maha Esa..Aku juga bersyukur kerna dilahirkan didunia ini..ia menjadikan aku seorang yang matang kerana dapat mempelajari sesuatu yang baru..Hidup aku bahagia apabila aku berjumpa dengan seorang insan yang bernama Aman B. Hussien..ia adalah datuk aku..aku terlalu sayangkan dia tapi dia telah pergi meninggalkan aku tatkala aku masih perlukannya dalam hidupku..Lalu hidupku diterangi oleh cinta, kasih dan sayang insan bernama Haslam B. Hamzah..dia adalah cinta pertamaku dan terakhirku..dia insan yang dapat terima baik burukku..dia sangat memahami aku..tapi kadang-kala aku yang membuatkan dia hilang sabar dengan perangaiku..banyak yang aku lakukan tapi Haslam masih menerima aku seadanya..akhirnya aku berubah menjadi seperti sekarang..aku akn jadi seperti yang Haslam idamkan..Ya, Allah..satukanlah kami..biarlah perhubungan ini berkekalan hingga akhir hayat kami..amin..lindungailah hidup dan hubungan kami dari malapetaka dan masalah yang boleh mejejaskan kasih dan cinta kami..teguhkan ia sebagaimana teguhnya cinta kami padaMu..amin..

2 comments:

Unknown said...

Hmm...Semoga tuhan merahmatimu hubungan kalian seadanya...

Unknown said...

thankz ye..hrp2 pn bgtu..