< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

May 10, 2010

~UngkapaN~

..bila bicara kedengaran lalu m'bisikkn kata2 yg indah..
..t'lena sketika..lalu b'fkr..
  • " bila ms kau hdir?"
  • " bila ms kau m'nemaniku?"
  • " entah knp tba2 aku m'rskn..
  • " utk ape sume ini..whai hati..?"
..whai hati..
..knp aku m'rsai s'suatu yg tdk bisa aku hlgkn..
..lalu hati m'jwbnye..
..kau hrus trime sgl yg tlh lhr dr hatimu e2..
..namun aku tdk dpt m'blsnye..
..s'mnjak hati ini m'milih utk m'jd spt skg;
..hati m'jd ckt yg t'amat sgt..
..aku trs m'lgkah m'gikut naluri hati ini..namun..
..ia tdk dpt aku hlgkn rs perit nye..
..aduh..!!
..tbahkn laa hati ini..
..kuatkn laa ia..
..moga aku dpt m'hdpinye..
..kau m'lakuknnye sndr; sdgkn aku..?
..sntiasa m'nggu & m'nantimu..
..hny alsan yg m'jwb sume p'soalan..
..lantas aku trime dgn hrpan ia lhr dr hatimu..
..lalu aku m'lupainye..
..aku trime sumenye..
..tp ape yg aku prolehi?..
..s'buah alsan yg kau ciptakn..
..whai hati..
..trime ksh kerna kau trs m'nemaniku d kala sdh,gmbira,suka,duka..
..aku hrp kau trs m'nemaniku..
..YA,ALLAH..

No comments: