< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

February 14, 2011

income??


setiap manusia mesti mempunyai impian untuk meningkatkan taraf hidup..sama seperti aku; aku ingin membuka sebuah perniagaan bagi menyara family..aku ingin mengubah kewangan aku supaya ia menjadi lebih berbaloi..aku bersyukur dengan kehidupan aku sekarang nie tapi tak salah rasanye untuk aku mencari pendapatan sampingan..

impian aku adelah untuk membuka sebuah perniagaan menjual novel,hadiah,barang2 keseniaan serta mengambil upah menjahit manik dan sulaman; aku juga boleh mengubah barang2 hantaran,bunga telur juga aku terima untuk tempahan.. tapi dengan gaji aku yang tak sebarapa ini mampukah aku memrealisasikan impian aku ini??

aku berharap impian aku ini dapat aku gapai jua nanti...

No comments: