< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

February 21, 2011

Jika Ia Rezeki Aku


Jika ia da ditakdirkan untuk aku, bertapa aku bersyukur kepada Yang Maha Esa kerana telah memberi aku peluang membaiki serta mendapat lebih baik dari sekarang..tapi jika ia bukan rezeki untuk aku, aku tetap bersyukur kepadaNYA..mungkin ini bukan yang terbaik untuk aku..

Dalam hati ini selalu berdoa agar mereka memberi aku peluang menunjukkan kebolehan aku mengendalikan kerja itu..tiap kali aku berdoa biar laa ia menjadi milik aku..aku ingin mengubah kehidupan aku agar menjadi lebih baik dan selesa..aku ingin memberi sedikit kegembiraan ini kepada insan2 yang banyak memberi aku semangat dan doakan aku semoga berjaya dalam hidup dan kerjaya..aku hargai semua itu..

Ya,Allah..tolong laa aku...makbulkan laa doaku ini...
Amin..

No comments: