< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

February 17, 2011

@% tertanya-tanya *%#

Terlalu banyak persoalan dihati aku tika ini..berita yang baru aku dengar begitu menganggu fikiran aku saat ini..

" Mr. C nak cari staff tok clerk; Mr. B memulakan bicara"
" Betul ke?Deparment mane?; aku bertanya"
" Eye, deparment kite laa;"

Kenapa?tempat aku diganti???habis aku??dibuang kerja ke??
Ya,allah..kenapa tempat aku perlu diganti dengan orang lain?

Lantas aku menelefon my hubby, menceritakan tentang ini..
" mungkin sayang naik pangkat kot?"
" eyeke bie? harap2 macam 2 laa.."

@%$* betulkah???

No comments: