< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

May 10, 2012

Giler Punya 'Nenek' !

Sejak aku mula kerja dekat sini..aku selalu bengang & sakit hati dengan sorang 'nenek tua' nie..aku tak tahu kenapa dia selalu nak cari salah aku..aku rasa dia dah nyanyuk kot!! aku tak tahu kenapa dia selalu nak cari pasal dengan aku...gila betullah nenek nie...
Aku dah pun buat aduan mengenai nenek tua nie..bukan aku nak jadi pengadu,asyik-asyik nak report je tapi aku dah tak tahan lagi duduk 1 opis dengan 'nenek gila' nie..aaaaarrrrrrrrggh! tension gila aku, esok lusa aku pula yang gila!!
Aku nak kerja dengan tenang, pergi kerja dengan bahagia..suka tiap kali esok menjelang..nie tak, bila nak pergi kerja je aku fikir apa hal lagi yang akan aku & nenek tua tue bergaduh???
Sampai macam tue sekali!!
** wahai 'nenek tua' tolonglah jangan kacau aku..aku nak aman,janganlah bagi aku tension..aku nak kerja dengan bahagia dekat sini...aku mohon sangat-sangat..

No comments: