< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

June 01, 2010

tika malam..

oit..ckt paleku mkin t'rs..aku tdk taw mgape..
tdk t'tahan rsnye aku m'nggung..mgkin kerna t'lalu byk yg aku fkrkn..
tiada yg dpt aku katakn pd kalian ape yg t'smbunyi dlm sanubariku..
eye..mmg aku sowg yg m'mendam rs..m'mndam rs yg aku ingin pdm kn..
akhirnye dgn ade blog ini aku dpt m'luahkn sgl t'buku d ati ini..
aku t'lalu b'hrp agr suatu awi nnti aku akn m'hasilkn s'buah novel b'kaitan driku..

t'lalu byk yg ingin aku p'katakn..adekh kalian sudi m'dgr bicara ati ku ini..
aku mnsia biasa yg tdk lari dr k'slpan..hdup prlu d trs kn w/pn jiwa m'lyg d awangan..
m'cri s'buah k'pastian utk aku trs sbr m'langkah..
jiwaku ksg namun aku msh d sini utk menemani atiku..

tdk dpt aku bygkn jk suatu awi nnti aku tdk dpt lg menulis blogku ini..
algkh bhgianye jk aku d kurniakn akal yg tulus & tdk prlu m'jg ati owg tnp fkr ttg dri s'dri..
okeh la..pale aku mkin ckt..t aku smbg lg k..

No comments: