< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

January 11, 2011

Dugaan Hidup

Dugaan demi dugaan yg dtg m'nimpa aku..br td aku dpt taw b'kaitan ttg slh sowg ahli kluargaku..aku phm prsaanny..aku m'grti ape yg die rs..ape yg die prlukn hny laa p'htian bkn cacian, herdikn, mare dll..x sume boley tepis sgl dugaan dunia..t'lalu byk hasutan syaitan yg ingin m'musnah kn dri mnsia..

Kdg kala kwn2 jgk bisa m'rosakkn kite..x sume kwn yg ingin tgk k'jyaan, k'bhgiaan kite..tp t'lalu byk yg ingin melihat kite sengsara, musnah dlm k'hdpn, rosak dlm iman..

aku m'grti ape yg ko rs...try laa utk b'rubah..aku sntiasa d blkgmu..

** Otai(bpk hslam) msuk hosp sb jntung n smlm die d bedah..hope pkcik cpt smbuh k..

No comments: