< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

January 05, 2011

cite thn 2011

Aku br je bc cerpen dari blog penulisan2, byk yg tlh aku bt smpulanny..aku da x bowi la dgn adeny sumber yg leh hlg kn bowi aku nie...dalam slh 1 cerpen yg aku bc adela b'kaitan dgn tgjwb sowg ayh kpd ankny..huhuh..trs t'engat pd insan b'name ayh..

Dimane prginy ayh..tdk ksh kh die pd ank2ny ini..ank2 yg msh prlukn blaian dr ayh..mmg aku n bradk yg laen sdh besa dgn k'tiadaan ayh d sisi tp kdg-kala t'kumit jgk s'dikit k'rinduan pdmu ayh..

Ayh bkn x prnh m'jln kn tgjwbny tp....

Xpela..mybe ayh da bhgia skg dgn kluarga br...

No comments: