< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

January 04, 2011

j A n ! n & s A L e s o F f i C e

Assalamualaikum...

Wyg thn br nie 1st movie kt pgung aku tgk cite janin..aku g dgn sp lg klo bkn buah ati aku,HASLAM..he3..bkn dgn hslam je tp dgn sowg mber kami iaitu at..mmg slalu g dgn die pn xde mber laen yg nk join mlm2 buta nie...

Cite janin nie pd mulany aku engat seram thp gaban laa tp x seram lgsung..ia b'ksh kn ttg s'buah kg yg m'gunakn p'gamal ilmu htam iaitu toyol utk m'curi dt,brg kemas & hrta bnde owg kg..toyol nie sowg bdk prmpuan yg da m'nggal dunia tp mytny d gali semula oleh mnsia yg x b'tggjwb & x perikmnsiaan lgsung..

Aku xleh cite kt cnie smpi abiz t x bez plak tok kowg nk tonton..klo kowg nk taw lbh lnjut kene g tonton laa...ha5...

Da biz cite sal janin..skg aku nk cite sal sales opis plak...ade ape dgn sales opis nie??xde cite ape s'bnrny jz awi nie aku d p'tggjwb kn utk m'jg dprmnt nie plak...ape yg aku taw ttg job nie? mmg x taw ah jz bsic 2 taw ah..tp aku jg jgk..leh ah aku bljr ckit2 sal sales nie..ne taw leh trnsfer bhgian sales plak..tp aku xnk laa..huhuhu..tp klo da rzki aku kt cnie aku go on je...

K ah, aku pn da xtaw nk cite ape lg..caw!!

No comments: