< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

March 10, 2011

anjang cepat sembuh k ~ Luv u..

alhamdulillah..akhirnya adik aku yang ke 6 boleh kuar hospital hari nie...syukur padaMU Ya, Allah kerna KAU dengar doaku..aku begitu risau jika sesuatu berlaku pada keluargaku..walaupun aku tak tunjuk bahawa aku care dengan diaorang semua tapi jauh disudut hati aku, aku amat sayangkan keluarga aku..untuk apa kita nak tunjuk bukan orang hargai pun..ha3..

hari nie aku amek adik aku dengan akak 1 opis aku dulu yang sama2 keje dengan aku sewaktu di golf..selamat dia ada..haslam & a.long aku keje so tak leh laa amek dia..

kaki aku pun alhamdulillah, da semakin sembuh walaupun kadang-kadang sakit dia datang time aku jalan laju & berlari..

apa2 pun aku bersyukur semua kembali seperti dulu..

Terima Kasih ALLAH...

No comments: