< eMpuNyA bLoG >

< eMpuNyA bLoG >
~jAmaRRiAh nAmE ny~

...' tiada kata yg dpt m'gubati ati ini dgn seribu bicara'...

~Ungkapan Dari Hati~

..Kesedihan Itu Perlu Untuk Menjadi Kekuatan..




..MENJADI DIRI SENDIRI ITU PERLU DARI MENJADI ORANG LAIN..


kAwAn

March 17, 2011

Realiti TV




sekarang nie terlalu banyak realiti TV yang ke arah nyanyian..tak perlu laa aku nak sebut apa nama rancangan tue..korang fikir sendiri laa ye..bukan aku kata tak boleh join tapi terlampau bersepah plak rancangannya..

bagi pendapat aku laa kan; buat la rancangan realiti untuk pengacara tV, wartawan, tarian, kraftangan, IT, Hotel, tourism, reka bentuk dll...memang laa ada rancangan yang aku sebutkan tadi ada dibuat oleh stesen TV tapi tak banyak...aku tak kata bidang nyanyian tak bagus, cuma tak tentu lagi ia boleh bertahan lama atau tidak..kadang2 yang join nyanyian nie bukan nak tunjuk bakat tapi nak glamor je...baik tak payahkan...???

so tepuk dada tanya selera....

assalamualaikum..

No comments: